EnglishEnglish
    
19-04-2019 E-branch της Τράπεζας Πειραιώς -Υπηρεσίες προς ΑμεΑ

Για άτομα με προβλήματα όρασης

  • Καθοδήγηση από έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών καθ 'όλη τη διάρκεια παραμονής στο e-branch.
  • Οι συναλλαγές ταμείου μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω της υπηρεσίας "Ταμίας από απόσταση" με τη βοήθεια ειδικής σήμανσης στο μηχάνημα σε γραφή Braille και σε ανάγλυφη μεγεθυμένη ασπρόμαυρη γραμματοσειρά, χωρίς την ανάγκη εκπροσώπησης και υπογραφής μαρτύρων.
  • Ικανότητα πλοήγησης και κατάρτισης στο winbank internet banking με χρήση φωνητικής υποστήριξης.
  • Εγγραφή στο winbank internet banking μέσω Online Registration, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε κατάστημα με μάρτυρες ή χειρόγραφη υπογραφή σύμβασης.

Για άτομα με προβλήματα ακοής

  • Πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω της υπηρεσίας "Ταμίας από απόσταση" με υπαλλήλους εκπαιδευμένους στην ελληνική νοηματική γλώσσα.
  • Οθόνη αφής με διαδραστικό χάρτη για πληροφορίες σχετικά με διαθέσιμα μηχανήματα και συναλλαγές που προσφέρονται στο e-branch.

Για άτομα με κινητικά προβλήματα

  • Εύκολη είσοδος με τη βοήθεια ράμπας, καθώς και άνετη μετακίνηση μέσα στο e-branch.
  • Καθοδήγηση πελατών από έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών καθ 'όλη τη διάρκεια παραμονής στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Εύκολα προσβάσιμο ύψος για το μηχάνημα της υπηρεσίας "Ταμίας από απόσταση".

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να απευθύνεστε στο e-branch Διαγωνίου Δευτέρα - Παρασκευή 08:00 - 20:30 και Σάββατο 10:00 - 17:00.

(Διεύθυνση: Τσιμισκή 80, Τηλ: 2310-256736, e-mail: [email protected]).

Σας ευχαριστούμε και παραμένουμε στη διάθεσή σας,

Panos Katopis

Digital Banking / Customer Innovation




Alexandros Sports Center
  • Αρχαιολογικού Μουσείου 28
    54641 Θεσσαλονίκη

  • Τ. 2310-326644
  • F. 2310-326644
  • e-mail : [email protected]

Social Media

active³ 5.3 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης
Login-iconLogin
active³ 5.3 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης